Silnik błąd 462D

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawelsz
    Drive
    • 2009
    • 40

    Silnik błąd 462D

    Yo....


    Podziękował bardzo za spotkanie , Ani też się podobało.
    Szczególny szzacun osiedlowy dla Tomka który nie zamulił i wpadł razem z Gosią


    Dupeczzki Wy moje jak Wy mi poprawiacie humor :diabelski_usmiech
  • speedy1953
    Ambiente
    • 2008
    • 105

    #2
    Silnik błąd 462D

    W warsztacie elektrycznym Boscha sprawdzili moją ocię i wszystko było OK (nie ma błędów) oprócz jednego :Silnik błąd 462D Ciśnienie doładowania powyżej granicy regulacji .
    Czy ktoś wie z czym się to je .
    Moduł komfortu bez błedów ale nie pali się lampka na drzwiach przy otwarciu i wewnątrz też nie . Myślę że to chyba mikrowyłącznik w zamku ale to jest już opisane i jak się zdobędę na odwagę to zrobię sam .
    0 mandatów za prędkość

    Komentarz

    • adamo64
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2008
      • 177

      #3
      Kolego speedy1953 sprawdź mieszek który steruje turbiną (prawdopodobnie jest zatarty lub uszkodzony)-to w sprawie tego przeładowania,natomiast jeśli chodzi o zamek to proponuję kupić nowy (znaczy używany w dobrym stanie) i go zamienić bo z doświadczenia wiem że naprawy tego mikrowyłącznika dobre są na krótką metę.Podstawa to oczywiście dobra diagnoza że to mikrowyłącznik.

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        Zamieszczone przez speedy1953
        Silnik błąd 462D Ciśnienie doładowania powyżej granicy regulacji .
        klasyczny notlauf
        poszukaj na forum pod właśnie tym hasłem
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • speedy1953
          Ambiente
          • 2008
          • 105

          #5
          Może ktoś podpowie jak dostać się do turbawki aby sprawdzić mieszek i czy chodzi trzpień . Od góry nic nie widać a ręką pod kolektorem wydechowym na macajewa to nie wiem co czuję .
          0 mandatów za prędkość

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            speedy1953, Musisz skorzystać z kanału lub podnośnika.Zdejmujesz osłonę i wszystko widzisz
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • speedy1953
              Ambiente
              • 2008
              • 105

              #7
              Wracam z garażu . Zdjąłem osłonę z dołu silnika i znalazłem turbo .
              Trzpień przy użyciu dużej siły chodzi max 5mm . Teraz trzeba szukać speca od regeneracji turbo .
              Dzięki za pomoc JanuszSz , dobrygrzeswawa i adamo64 .
              0 mandatów za prędkość

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez speedy1953
                Dzięki za pomoc JanuszSz , dobrygrzeswawa i adamo64
                niezamaco :wink:
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • adamo64
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 177

                  #9
                  Sam tak miałem ,stąd moja "mądrość" :roll:

                  Komentarz

                  • speedy1953
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 105

                    #10
                    A czy można potraktować WD40 na ten trzpień na turbo .
                    0 mandatów za prędkość

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez speedy1953
                      A czy można potraktować WD40 na ten trzpień na turbo .
                      WD40 to lekko mówiąc syf i pomoże jak "umarłemu kadzidło"
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      Pracuję...